Ankieta

logo-nadlesnictwo175

asturist

NASZE PROJEKTY

Galerie - WYJECHALIŚMY Z TOYOTĄ !!!

Warning: Creating default object from empty value in /www/psp6/administrator/components/com_phocagallery/libraries/phocagallery/image/imagefront.php on line 370

11 czerwca 2011 r. odbyła się długo oczekiwana przez nas wycieczka szkolna. Uczestniczyły w niej dzieci z klas: 4a, 4b, 5 a i 6 b. Tym razem wyruszyliśmy na podbój województwa małopolskiego. Daleką drogę ( 350 km od Boguszowa – Gorc) zrekompensowały nam piękne widoki podziwiane z okien autokaru.

Pierwszym punktem naszej podróży był park dinozaurów interaktywnych w Zatorze. Mogliśmy tam obserwować wiele gatunków tych wymarłych stworzeń oraz poznać ich historię. Dopełnieniem niezwykłego powrotu do przeszłości była wizyta w kinie 5 D Extreme oraz pokaz interaktywnego show w 3 D. Po części dydaktycznej nadszedł czas na część rekreacyjną. I tu czekały na nas niezapomniane emocje podczas korzystania z licznych karuzel. Szczególnie zapamiętamy wirującą z ogromną prędkością karuzelę Fly High , po zejściu z której jeszcze długo wirował nam cały świat J. Po takich wrażeniach udaliśmy się na obiad. Najedzeni i ciekawi kolejnych miejsc ruszyliśmy do Wadowic, miasta, w którym urodził się papież Polak. Już po kilkuminutowym spacerze urokliwymi uliczkami miasta uświadomił nam, iż znajdujemy się w niezwykłym miejscu. Celem naszego pobytu w Wadowicach była wizyta w Domu Rodzinnym Jana Pawła II, w którym z zapartym tchem i niezwykłym wzruszeniem oglądaliśmy pamiątki należące do najsławniejszego Polaka na świecie. Następnie udaliśmy się na Rynek i zwiedziliśmy znajdującą się tam Papieską Bazylikę. Wizytę w Wadowicach zakończyliśmy sesją zdjęciową przy pomniku papieża. W drodze do autokaru kupiliśmy również słynne wadowickie kremówki, aby choć przez chwilę poczuć smak ulubionej słodyczy Jana Pawła II.

Ostatnim etapem naszej wycieczki był Inwałd. W tej niewielkiej, oddalonej o 7 km od Wadowic, miejscowości znajduje się park miniatur „Świat Marzeń”. Odbyliśmy w nim niezwykłą podróż dookoła świata, a to dzięki znajdującym się w nim zminiaturyzowanym cudom architektonicznym z całego świata. I tak, przechadzając się wąskimi alejkami , mieliśmy okazję podziwiać Coloseum, Statuę Wolności, Wieżę Eiffla, Sfinksa, Biały Dom, czy dzwon Big Ben. Po męczącym, ale bardzo edukacyjnym spacerze udaliśmy się do pobliskiego lunaparku. Zabawa była naprawdę przednia, czego dowodem były nieschodzące z naszych twarzy uśmiechy . Wspomnieć należy, iż całej podróży towarzyszyła przepiękna, słoneczna pogoda ( podobno wcześniej zamówiona i wliczona w cenę wycieczki J ).

Zmęczeni , ale bardzo szczęśliwi wróciliśmy do Boguszowa – Gorc o 2 w nocy.

Szczególne podziękowania kierujemy do firmy TOYOTA MANUFACTORING POLAND z siedzibą w Wałbrzychu za dofinansowanie tej niezapomnianej wyprawy.

Jednocześnie dziękujemy Pani RENACIE PAWLAK za pomoc przy organizacji wyjazdu.

Na koniec dziękujemy naszym paniom wychowawczyniom – AGNIESZCE KĄDZIOŁCE, EWIE ŻUK I AGACIE NOWICKIEJ za całodniową opiekę nad naszą rozbrykaną gromadką.

BYŁO NAPRAWDĘ WSPANIALE !!!

Uczniowie 4a , 4b, 5a i 6b Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Boguszowie – Gorcach